24 juli - Vilken underbar galning

Jag måste erkänna att Evelina har fått världens sötaste kattunge. Sina blev namnet och jag är gudmor, hahah. Hennes personlighet va helt enormt gullig och fanstisk. Från att va som en huligan utan några rädslor, bara massa tokig bus och spring till snabb vänding en liten bebis med behövande närhet och ömhet, somna runt halsen på en för att i nästa sekund bli galen igen med massa liv.

Vid beslut om namn tänkte dem på Xena - krigarprinssesan. Jag sa hon är Sina - the maniac. Och hon va så bekväm och trygg i hemmet att det kändes som dem haft henne där alltid.

Skönt hon kände sig så pass hemma trots dem fick henne i förrgår och hon har flyttats runt. Men nu så ska det bli bra för henne :)
Mitt hjärta är med henne redan.

Som Evelina sa "Det är en tidig födelsedagspresent till mig och Söder" Jag svarade "ja verkligen, från universum" En fantastisk varelse.. som snott Evelinas skönaste filt, hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0