25 juli - Eddymys :)

Vilken helg jag haft, posetivt och annorlunda.
Lördags va jag och P hembjudna till Eve på middag. Lekte hur länge som helst med deras kattunge :) Sen åkte vi snabbt inom mina föräldrar då P fick spontan ide om vi skulle ta med oss min hund Eddy till honom och så kunde vi kolla med han föräldrar om vi kunde komma till stugan idag.

Så ett samtal senare så va allt kollat och bra :) Så Eddy följde med oss hem (skönt med lite annat liv här än bara oss två hihi).

Gick vi upp tidigt idag, åt frukost och ut en lång runda med honom innan vi satte oss i bilen. Och sen har vi spenderat dagen i stugan tillsammans med P:s föräldrar och systerbarn Sam och han lillkompis Bella.

Sam som är rädd för hundar fick lite terapi av min hund, hehe. Lite osäker först på honom men sen ville han bara va runt Eddy hela tiden. Sa till mig att han älskade Eddy.. naew :)

Och Eddy älskade stället. Va ute det mesta av tiden, hade barn att leka med, fick gå några rundor i naturen. Så sen när vi skulle hem la han sig på marken och vägrade (det är hans sätt när han inte vill hem) hihi.

Sen lämnade vi av Eddy hemma hos mamma och pappa och en massa blåbär som P:s föräldrar plockat. Och nu ligger vi båda halvt avdeckade i soffan.

Avslut för denna söndag (men redan fan vant mig vid Eddy.. vill ha min goseboll här nu).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0