29 juli

Fan idag vaknade och mådde inte alls bra. Huvudvärk och ont i halsen. Patrick är för söt "Kan du göra mig en tjänst idag?"
Great tänker jag, just dagen jag känner mig kass "Mmm vadå?" P: "Kan du se till att ha på dig kläder så du håller dig varm nu när du inte mår bra?"
Määh haha, va sött!

Jag är den person som gärna inte har kläder på mig, första jag gör när jag kommer hem är drar av mig. Linne och trosor är min grej hahah.. men nu sitter jag här i hans tjocka hoodtröja och filt.

Och fan också, rykt på något annat säkert med.. för jag gick på allmän toalett i tisdag.. lovar. Har konstiga känningar nu och känns som jag måste springa till toaletten hela tiden. Craap, hatar allmäna toaletter och går aldrig men tisdags höll jag på dö så.
Får betala för det nu, lovar.. haha.

Plus det är regnväder ute.. så noot a shining day in no kind of way ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0