30 juli - Hjärtat i limbo

Hur lustigt är det inte, internet la ner sig igår och rätt va det är så "ooh men jag behöver internet" Abstinensbesvär trots man egentligen gjort allt man "behöver", det vill säga kollat sin facebook, snokat runt ;) och msn:at.

Och inget livnödvändgt kommer hända men man beter sig som det gör så fort internet inte går att koppla upp. Känslan av att veta att när man närsomhelst kan in och snacka med folk (och roligaste) snoka, ha koll på folk.. och när den försvinner blir man tokig.
Haha eller så är det jag som är tokig som blir så, kanske borde skaffa mig ett liv? ;)

But today internet is back och jag har snokat mitt, muhähä.. lugnat begäret (I admit it i alla fall) hihi.


Och idag ska jag nog hem, trots att jag trivs att vara med min kille varje dag (som jag varit nu i ca 3 veckor) så vill jag hem. Hem på riktigt, inte bara hem om, va där några timmar och sen åka tillbaks till honom.
Jag vill vara hemma på riktigt.

Ochv trots att jag varit hemma hos han det mesta så har ju både han och jag gjort saker med andra, speciellt han.. sagt till honom gå ut med sina vänner. Inte så att jag inte klarar mig själv ;)
Men ja, jag vill va hemma bara känner jag, bekanta mig med mitt nya hem, det har jag ju inte hunnit. Känns som jag hamnat i en limbo typ.
Mitt hjärta har inget hem längre...hans hem är ju endå hans hem, hans saker, hans egendom. Och min nya lägenhet, ja varit borta så mycket att jag har ju inte bekantat mig med lägenheten, fått hemmakänslan.

Så det känns som vart jag än är så är jag inte hemma i alla fall. Mitt hjärta är i limbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0