6 juli - Twilight

Aldrig varit intresserad av Twilight filmerna men när jag på Oprah såg om kvinnan som skapat böckerna/filmerna blev jag intresserad. (Och sen är det ju ett jävla rabbalder om dessa filmer.)

Hon, en vanlig hemmafru som hade en dröm.. hon drömde att en tjej stod i en skog och pratade med en kille som va vampyr, dem hade en dialog.. och när hon vaknade tyckte hon att det va en underlig dröm så hon skrev ner den.
Och sen för sig själv började hon rulla vidare på fantasin utan minsta tanke på att det skulle bli en bok som senare skulle bli en film och bli storlaget. Skitcoolt ju.

Så Patrick laddade ner ettan och tvåan till mig. Ettan va bra men är det bara jag som tycker Edward är en jävla martyr, fick spel på hans "tycka synd om mig sätt men jag gör det för dig". Han säger åt henne hela tiden dem inte kan umgås men sen är det han som startar konversationerna hela tiden ju, kommer till henne.. that made me laugh.
Men övrigt va filmen faktiskt bra, jag ville se slutet och jag ville se tvåan direkt efter.

Men gud vilken besvikelse tvåan va.. en upprepning av ettan ju men bara nu va, han som blir varulv, som spelar jävla martyren och whinar. (Men sexig är han för att spela en 16åring, haha)
Den filmen fick mig inte alls att vilja se trean.. jag bara ville filmen skulle ta slut, tappade intresset..
Jag förväntade mig mer eftersom ettan va så pass bra.. men ja, tyckte den bara upprepade det mesta.

And thats my oppinon ;)


Tandläkare klockan 16. Vaxning imorgon (antar jagför hon sa onsdag, kom på sen om det va denna onsdag hon menade men antagligen) klockan 14. YES att hon hade en lucka.
Känns som det vänder till braiga hållet nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0