9 juli - Så nervös

Sjuukligt nervös nu, ska in på söndag och provjobba på Hilton. Hoppas det går bra hehe och att det Nadde har arbetskläder som passar mig, annars vete fan asså :P
Och jävla tur jag hann fixa nya skor (trots att det andra paret jag va av med endå dök upp, låg nerpressat under ett säte) Och hoppas att danska swedbank får rätt på skiten, hade inte fått papperna till min inloggning för kunna aktivera det så ringde dem i förrgår och ska få nya papper ivägskickade.
Ska vara inne halv 8 så ska chefen visa runt mig lite innan jag börjar 8.

Hemma hos Patrick nu, han har åkt till jobb så jag håller på att tvätta och kör hans diskmaskin (grabben har ju inte gjort något sen jag åkte hem haha) OCh så städat ur hans kylskåp, varför rensar aldrig killar ut gamla produkter utan bara låter det ligga där? Haha.. crap ju som bara blir och blir äckligt och tar upp massa onödig plats.

Så rensat och organiserat det, nu får han inte röra om :P


Löjlig video, lite väl överdrivet med bruden men låten är bra :P


Också ganska löjlig men fått den på huvudet så hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0