12 juli - Vilken dag

Jag kan säga så här, jag somnade som en stock igår. Jag va inte så trött fysiskt, trots jag har lite känningar idag och att mina fötter gjorde ont som fan sen haha, men mitt huvud va helt slut.
Så sjukt mycket intryck och sjukt mycket nytt.

Men jag hoppas det gick bra, kändes så..rätt så okej med tanke på att jag aldrig förr i mitt liv gjort något liknande..aldrig ens hållt i en bricka.

Men alla va så otroligt trevliga, lätta att prata med och hjälpsamma så jag kände mig endå bekväm trots jag gjorde lite fel här och där.

Så vi få väl se hur det blir.. känns ju en aning nervigt när man får höra man inprincip bara har EN chans på sig att visa man kan. Kanske hade känts lite mer betryggande om man haft erfarenhet sen innan att ta lärdom av men jag hade ju absolut inget så va bara för mig att gå på känn och köra. 
Bära eller brista, varje fel jag gjorde fick jag lära och se till att inte göra om men inte hänga upp mig på, bara vidare, fixa nästa.
Så jag va trött sen, mer trött än jag trodde. Patrick gav mig massage på kvällen och tydligen slocknade jag bara..vaknade idag vid 9 utan fatta att jag somnat.



Varför kommer denna hysteri varje sommar? Alla måste ut i solen, bli kolbruna (gud om man inte är det lixom). Är jag den enda person som inte tycker det är så snyggt?
Det är snyggt om man är född så, om det är ens naturliga färg. Som latino, jätte snyggt.
Men en svensson, speciellt en svensson som mig, blond, ljusa ögonbryn, ljusa ögonfransar.. ja bara ljus.. det är inte snyggt när man knarkar solen så man blir sjukt mörk.
Jag tycker det är så fult till kontrasten av det blonda håret och onaturligt.
Men jag är inte emot att få färg iheller.. men lixom en lätt gyllende solbränna.. en liten touch.
Det tycker jag ser mycket friskare och frächare ut.. och det bästa man kommer inte ha förstört sin hy sen så man ser ut som en kärring när man är 35. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0