Juli 24 - Omvård

Måste bara säga att jag ,precis som många andra tjejer, använder bodylotion, ansiktsskrubb.. jadda jadda. Och av en ren slump så har jag flera produkter som jag gillar och använder.
Köpt dem för dem är till bra pris och funkar utmärkt sen upptäckte jag, för ett tag sen, att dessa är utav samma märke allihopa (tittar aldrig så mycket på det).

Och jag har använt dem för att dem innehåller inte en massa skit. Min mamma har godkänt märket.. och gör HON det som är en jävla natzi när det gäller vad saker och ting innehåller så vet jag att det är godkänt innehåll :P

Märket som jag har som favorit är Gunry Mjukt & Skönt.
Har det i
Bodylotion
Babylotion (gör underverk för huden)
Body butter
Babyolja
Hårinpackning
Ansiktsskrubb 
Nagelborttagning

Och det luktar så jävla gott, till och med nagellacksborttagningen. Och jag kan vara ibland "Är det bra om det kostar så lite?"
Men ja, i alla fall deras produkter. Ni borde testa.
Jag vet inte riktigt om dem har affärer man kan gå till för jag upptäckte det av ren slump.. köpt på Ö&B och på Coop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0