5 juli - När kaos blir mer kaos

Full gång hela dagen. Uppe tidigt och fixa en massa i lägenheten, drog hem till föräldrarna för att äta frukost vid 12.
Går inte äta i lägenheten just nu och har endå så nära hem så lika bra :)
Sen kom jag på att jag glömt mina jobbskor till Hilton hemma innan flytten, just dem jag påminde mig om hela tiden men så glömde jag och snabb som syrran är hade hon redan rensat ut och skicka alla mina kvarlämnade skor på insamling så goodbye med dem HELT nya skorna.
Och jag gillade dem faktiskt, söta skor som jag även kunnat ha på fritiden.

Så drog in till stan (va endå också tvungen inhandla shampoo och hygienprodukter, glömt bort jag inte har något hemma eftersom jag är hos Patrick hela dagarna) och letade i varje butik.. slut överallt :( Whyy?

Åkte hem efter yrat runt, stötte på min lillebror som sommarjobbar på förskolan i mitt område så han följde med mig hem så slängde jag bara in sakerna och så ramade han mig hem till mum and dad. 
Hahah.. va länge sen man blev ramad på en cykel.. hur kul som helst ju :)
Har inget att göra i lägenheten för tven har vi inte hunnit med få upp och internet har vi inte än så stannar här tills lite senare ikväll sen går jag hem och fixar lite till fram till läggdags.

Och nu har jag kollat på nätet, lyckligtvis kunde man beställa på deras hemsida, blir lite mer i kostnad men who gives a fuck right now?!
Hoppas jag inte bara får ett mail senare med "Tyvärr vi beklagar att varan är slutsåld" Then I kill somebody!!


Värsta, jag snurrade fel på min vaxningstid, trodde det va i imorgon men ICKE, va i fredags! Maah.. jag ska ringa imorgon och be om ursäkt för jag klantat mig och värst är ju att hon har kanske inte ledig tid på hur länge som nu.. wäääää :( Måste fan.. kan inte gå till stranden annars ju. Hoppas hooooppas hooooppas annars så.. ooh :(
Och nej man man kan inte raka så länge, då förstör man den tunna hårväxten man fått och gå till någon annan.. nja.. orkar inte sitta och leta upp någon som är minst lika duktig som dit jag går.
Hoppas på det bästa annars får jag nöja mig med sola ute i Patricks trädgård väl.

Jaja, ska passa på att trycka lite mat nu ;)


Stor PS.. glömde säga.. min storebror blev pappa imorse till en liten flicka.. GRATTIS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0