1 juni

Glömde ju säga att han hade ju en överraskning åt mig. Han hade köpt Babyliss iCurl till mig. Jag hade påpekat när den kom på reklam jag velat ha sån ett tag.
Så nu har han köpt den. Hur sött är inte det? Att han ens lyssnar på mig så, jag bara sa det i förbifart för den dök upp på reklam sen menade jag inget.

Samma med skorna jag visade honom i stan. Han sa han märkte på mig hur mycket jag ville dem. Han sa att mina ögon tindrade till lixom. Vilken kille märker sånt? Oftast måste man säga med ord högt och tydligt för dem ska fatta men sen för glömma endå lika snabbt :P

Så det jag tycker är fint hos honom, inte att han ger mig sakerna utan han märker på mina ögon och kroppsspråk vad jag känner.

Kommentarer
Postat av: Sofie

åhh vad snällt!! vill också ha den, hoppas den är så bra som reklamen. kram

2010-06-02 @ 11:13:36
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0