11 juni - The act of adults

Vill människor hålla på att bråka och smutskasta varandra så visst, jag lägger mig inte i. Visst jag hör, hur ska jag kunna undvika.. speciellt när det är i mitt hus pratet sker. Och jag tycker det är synd.
En familj som va så fin innan är splittrad och smutskast pågår från alla håll. Men jag säger inget, jag beblandar mig inte.

Så att få höra jag blivit smutskastad, mina syskon, som att vi skulle göra en sådan sak mot vår kusin. En total jävla lögn för smutskasta oss för våra kusiner. Thats makes me angry.
Dra inte in mig och mina syskon.. och jag vill att mina kusiner också hålls utanför så som mina föräldrar vill hålla oss, deras barn, utanför.

Vad ni "vuxna" vill säga och göra är mellan er och det önskar jag att vuxna människor kunde inse.

Fredag i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

det är så synd när släktingar börjar bråka!! spec när oskyldiga drabbas... hoppas de lugnar sig, sånt tar så mkt energi :(

2010-06-11 @ 16:54:24
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0