14 juni - Fullspäckad dag

Måndag och idag har jag och Patrick kört in till Danmark igen för få det danska personnummert och kontonummert fixat. Äntligen! :)

Sen åkte vi tillbaks in till malmö förbi syrran för ge henne pappret Hilton behövde och sen åkte vi in till stan och kollade runt lite, satte oss och åt på Gustav Adolf resturang, vilade fötterna.. varit igång sen 10 (vaken sen halv 7) imorse och ränt ju :P
Sen vidare snabbt inom netonnet innan vi drog till Eslöv, inhandlade jordgubbar.. helt underbart gott att äta :)

Ibland kommer mina blonda sida fram, säger till Patrick på väg mot bilen att den som sätter sig sist i bilen är en rutten gris så jag börjar springa med väska och kassar.
Yes jag kommer vinna tänker jag, han går ju bara. Kommer till dörren.. låst! Oooh varför tänkte jag inte på det och han kommer där helt lugnt "du glömde det är jag som har nycklarna" oooohhh, jag vann inte :( men vi fick ett gott skratt i alla fall, som alltid för alla mina blonda fasoner.

Vi va väl hemma igen vid 19 tiden.. kastade mig i soffan direkt, relaxade lite och sen åt vi jordgubbar med kaffegrädde, again :) 
Köpt Ben & Jerrys med.. fan han har gjort mig hookad på den glassen.. ett måste att ha fan, damn it att jag smakade den, hehe. 


Hörde denna på radion på väg mot Danmark, som vi skrattade.. men den är bra i beatet, haha

Kommentarer
Postat av: Carro

weei:)någon mer som hört den;) älskar den jävla låten =) haha

2010-06-15 @ 14:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0