17 juni - Sunshine is tha shit :)

Denna värmen är ju underbar. Sitter ute i solen just nu :)
Så som vanligt sköt jag upp städningen igår, sista man vill göra när solen är framme. Detta är Sverige, kan va borta dagen därpå lixom.
Men idag har vi i alla fall också fått fint väder, varit ute med lillhunden en runda och sen har jag känt mig pigg på dra på mig sommarkläder :)
Och så har jag ju lekt med kameran så klart :) Pallade dock inte sminka mig bara för det, så ni får se mitt fula nylle utan smink hihi.

Känns weird, ska jobba imorgon, varit ledig (för jag gett mig själv ledigt haha) hela veckan. Tappat orken på det stället.
Så har bara imorgon som jag måste och sen får vi se. Jag hoppas det ordnar sig med Hilton, att jag blir inringd där tillräckligt. Börjar känna lite oro för pengar och så. Nu i med flytten känns det mer påtagligt, det måste lösas..

Men det är som sagt bara till att kämpa och vara positiv.. I can do everything :) 





This is me all natural ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Så jävla fina kläder asså! HAHAHA yeah, thats u all natural. HAHAHAHAHA

2010-06-17 @ 13:31:23
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0