18 juni

Vad är detta med djur när man älskar ett. Lovar vi i vår familj har sett våra katter/hundar ligga och sova i vissa söta och roliga ställningar tusen gånger, sett dem ha samma tokigheter för sig en miljon gånger.
Men endå varje gång man ser dem göra något man redan sett så många gånger innan reagerar man och ropar på någon annan i närheten som också sett det 100 gånger "naaaaew va sååå söööt, kom och titta!"

Varför? Vi ser dem göra samma söta saker hela tiden men för varje gång smälter man som det är första gången man ser det. Maybe thats whats love is all about?


Förresten så var jag och Patrick ute och gick i onsdags, kom till en hage med får, lamm och 2 bockar, jag fastnade så klart.. va en bock som va så sällskapssjuk märkte man, stod och klappade honom :) Patrick fick mer eller mindre dra mig därifrån. Jag va lika lycklig som 3 åringen, som va med sin mamma, bredvid mig hihi.

How cute can u get :)


Lilleman



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!! så gulligt. de slutar aldrig att få ens hjärta att smälta :)



svar på din fråga så tränade jag inte.. men har haft väldigt lätt för att få magmuskler eftersom jag dansade när jag var liten. de säger att sånt gör att man lätt får när man blir äldre. det var när jag jobbade/jobbar som servitris som jag får magmuskler, man bär så mycket brickor o då tar man i med magen :)

2010-06-18 @ 13:09:34
Postat av: sofie

det va jag

2010-06-18 @ 13:09:51
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0