25 juni - Majija hemma :)

Fredag och midsommar. Men bäst av allt, min Majija är hemma :)) Så iväll ska vi tjejer antingen vara hemma hos Elin eller my sis Evelina.
Ooh saknat henne.. hon är född crazy så kommer bli så kul :) Så får vi se sen vart kvällen leder oss.

Köpte fyra nya linnen igår på New Yorker, egentligen två men tog två av varje för skitsnygga färger och billiga, sen en ny bikini :) (ska ta foto när jag kan)
Så ska nog ha något av det ikväll med en tajt kortkjol, hihi.

Men just nu är jag hemma hos Patrick, ska mysa lite, sen göra mat sen kör han mig hem så jag kan fixa mig. Han är för söt, han får spel på jag har massa saker överallt, underkläder, kläder, parfym, bodylotion och allt möjligt slängt här så han har ordnat egen plats till mig i hans byrå och egen plats i badrummet.. haha.
Im a girl what to do lixom :P

Söder la upp en gammal bild på sin facebook (grattis för du äntligen skaffat det och att Evelina kunde skriva ut att hon har ett förhållande med dig efter 6 år.. haha sjukt sött. 6 år senare dyker det upp "har förhållande med Andre" haha.. som jag skrattade.)
I alla fall hade han lagt upp en gammal bild på mig, sis Nadine och Maria när vi va i småland. Vilken snygg hårfärg jag hade där, blev helt sugen på ha det så igen, för tycker jag är för blond, men det kostar skjortan underhålla håret så..
Är färgat brunt, sen slingat blont och lite solblekt.. men skitfint.


Maria, Nadine and me. Håret lutar åt blont (för vill va blond, men inte så
blond som jag är nu, denna hårfärg är perfekt men ja kostar ju som sörren
fixa det så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0