20 juni

Stod man och fixade håret 1½ timma, festsminkade sig och på med en outfit som man kände klickade. Kände sig på humör och hade hur trevligt som helst hemma hos Elin.
Men klart när vi ska dra ut pissregnar det, asså verkligen öste ner.. and heeell noo man går ut i det. Och med tanke på att man vet inte när det skulle komma sluta och om man skulle hinna in i taxi, ut från en och in på klubben innan himlen pissade igen.

Så vi struntade i att gå ut, man missar inget ute endå.. finns kvar tills nästa helg. Det är ju bara tråkigt när man gjort vid sig och man lyckas känna att det man har på sig är rätt för kvällen så blir det så.
Men jaja som sis sa, ingen hade sett oss endå i våra nya outfits så det är bara till ha det nästa helg.. haha :P

Så jag smsade Patrick vid halv 2 att han kunde komma och hämta oss.. så jag va väl hemma igen halv 3. Lika bra väl.. hehe.
Och nu sitter jag ensam i hans villa för han har dragit till jobb, kommer hem igen 23.30. Han gjorde en pastasallad med kycklingfile till mig innan han stack.. hehe naaew.


Kommentarer
Postat av: Sofie

roligt att vi har samma pepplåt o ang. din relationsstatus på facebook - hoppas det känns bra!! :D

2010-06-21 @ 13:50:22
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0