23 juni

Gör så mycket med Patrick hela tiden att jag totalt glömmer bort vad vi gjort dessa senaste dagarna. Men igår kommer jag ihåg i alla fall att vi va på söderåsens nationalpark och gick en lång runda. Och sen låg vi hemma i trädgården, mös.
Men jag höll på va fotonatzi.. haha .. its so fun, synd inte Patrick tycker det :P Men tyvärr kan jag inte lägga upp idag för jag tog inte den grejsen man måste ha för överföra med mig.. wiho ;)

Idag körde vi in till Lund och gick i botaniska trädgården, dock köpte Patrick en tröja till mig först för han sa det skulle va skönt väder så stack utan långarmat ut.. lögnare va kallt, hihi.
Planen va att vi skulle dra och bada idag men nja vädert va ju inte det bästa, förhoppningsvis imorgon :)

Sen ska vi någon dag dra in till danmark, på tivoli.. eller göteborg. Sen pratar han om att han vill ta flyget någonstans, bara för någon dag eller 2-3.. prag eller något, gå i stan, käka och sen hem.. bara.. jaja. Så länge jag får bo på hotell, därför jag älskar dra långt.. haha. Skitmysgit ju :)
Men jag har sagt jag vill till Polen en dag för jag vill se auswitch och birkenau, för jag är en historieälskare..och jag vet inte just varför jag vill dit just.. men jag vill, alltid känt mig dragen dit.
Andra världskriget har alltid fascinerat mig, brås nog på pappa, och Polen är ett land där det finns mycket historia att se och hämta om det. 

Jaja.. ska in i duschen nu. Patrick är och kör sin pappa till bilverkstan där hans bil är. Sen blir det nog filmdag för mig och Patrick, redan kollat på Farsan.

See you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0