26 juni - Härliga moves

Just sick and crazy.. haha nej men fy fan vad jag hade kul igår. Hemma hos Elin med Evelina och Maria sen drog vi in till Harrys, första gången för mig. Var nästan inget folk när vi kom men sen blev det aspackad, när jag såg kön där ute tänkte jag "tack och lov jag är inne i alla fall."
Hade jag kommit till sån kö hade jag bara vänt igen.

Sen blev det massa dans.. Maria, du är roligast. Till skillnad från dem flesta tjejer och killar på dansgolv vågar vi flippa. Vi står och apar oss och har kul, blandar seriöst med skämt. Va en kille där med moves man hade i mellanstadiet på disco så vi började göra samma.. eller Maria med sitt handdunkande, so funny ;P
Man behöver inte vara "sexig" all the time.. haha.
Killar är på en endå så apa sig och bete sig som ett retard hindrar inte dem från klänga endå (hahah patetiska ibland hihi). Dem tar ju vad som så kul låtsas man är bakom flötet.. jag är inte sån tjej som måste visa upp min sexiga sida konstant för jag vet jag har den ju..så jag finner det askul flippa ut och våga vara "ful".
Men vilket också kan vara något jag vinner på för många killar bli förvånade att en "blondie" med kortkort som mig vågar fula och skratta åt sig själv.
Tycker det är härligt med en tjej med självdistans och humor över sig själv.

Så både killar och tjejer.. våga va fula, man behöver inte visa sin snygga sida alltid.. thats not fun, haha.
Blev tyvärr inga bilder för hade för kul så glömde bort :)

Och sen drog vi hem vid 03. Patrick va också dör inne så han körde hem tjejerna, sen åkte han och jag hem till honom.
Fy fan vad jag har pimplat läsk denna morgon. Jag får alltid sug på cola men uff stått rätt upp och ner och hällt i mig.. mööh.
Nu ska vi dra till affären och inhandla mat till sen. Sovit 3 timmar så på G.. not ;)

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0