27 juni

Blir galen på mig själv. På sista tiden går jag runt och råkar kalla Patrick för Ace (mitt x och för er som inte förstår hur det uttalas så Atse). Haha jag fattar inte varför. Som tur är tar han inte illa vid sig, han vet att det betyder inget. Bästa är när jag råkar säga Patse.

Ooh blev helt shoppingsugen idag, kliar ordentligt i fingarna.. men jag borde inte. Och jag har redan inhandlat lite nya kläder.
Köpte 4 linnen på New Yorker och en bikini så. (Lustiga är ju att jag har bara hunnit använda 2 av dem men jag är redan sick off them) Äsch.. varför drabbas man så här? Vad är det med köpa nya saker?

Uff måste underhålla mig själv till 14, ska in och väcka Patrick då. Han har jobbat natt så därför så sent.

Fan blivit helt hookad på denna låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0