29 juni - Shopping i Malmö today?

Jag borde egentligen åka hem idag och börja packa så jag kan flytta in nu i lägenheten, last minute girl. Lillsyrran vill också komma åt min rum i huset så.. haha.
Kanske ska man ta tag i det. I mitt huvud går nerpackningen endå helt fort. Fan ska bara slänga ner kläder, skor och prylar och ta med lite möbler.. tar väl inte lång tid, hehe. Fixat på 5 min, haha ;)

Well får se hur jag gör. Ska i alla fall in idag till malmö, saknar malmö faktiskt. Är verkligen ingen Eslövsbo. Fattar inte hur man kan välja flytta ut hit, haha. Eller till någon annan liten håla (menar inget illa jag har bara svårt för småhålor där inget händer)
Jag behöver nattlivet runt om mig faktiskt.. så enda ställena jag kan tänka mig bo på är malmö (fast här är skitdrygt folk hihi), göteborg eller faktiskt helsingborg. Stockholm är bara för stort och stressigt :P

Sagt till Patrick att no chance in hell jag kommer flytta ut hit (vägrade med mitt x flytta till trelleborg, en av orsakerna till det tog slut, att flytta).
Jag vet vad jag vill gällande boeende och kommer inte ändra mig på den punkten men posetivt så kan Patrick i alla fall tänka sig flytta.
Fast såna frågor om att bo ihop är låååångt framåt. Allt i ett förhållande ska man chilla med :P

I alla fall så ska jag in till malmö idag, se om där finns något att spendera pengar på och åker nog hem en runda.. jag saknar mina pluttesöta djur ju. Min äääddy :)

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0