30 juni - Flowerbomb

By the way jag har köpt ny parfym. Velat ha den ett tag men känns som pengar jag inte haft pengar att lägga ut för en parfym 680 kr för 30 ml. Viktor Rolf - Flowerbomb extreme.
Men ooh så gott den luktar alltså.. rena himmelriket. Det är en parfym, precis som diors parfymer Posion hypnotic och Addict, som jag fallit pladaskt för.
Varför faller jag alltid för dem dyrare parfymerna?

Men igår var vi inne och luktade på den och Patrick tyckte också den va megagod så jag kunde inte hålla mig, dax för tillfredställa mitt begär :P
Jag får helt enkelt va utan mat som kompensation ekonomisk.. haha.. nej tur jag har Patrick, betalar det endå alltid.. haha naew :P

Viktor Rolf - Flowerbomb


Totalt underbara med.. jag rekommenderar starkt dessa.
Perfekta speciellt för utekväll, får alltid komplimanger
för hur gott jag luktar, hihi

Dior - Posion Hypnotic


Dior - Addict



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0