4 juni - Yvettes student

Nej fy, jag är trött. Sovit konstigt i natt. Va helt pigg och låg och snackade en massa med Patrick fram till 03 kanske då jag tror vi bara locknat.
Jag är egentligen en person som trivs bäst med sova själv.

Jaja sen gick jag upp vid halv 9 för åka och hämta syrran Nadde. Hon ska hjälpa min syster Yvette med bli färdig. Hon tar ju studenten idag :)

Så jag tänkte vila nu en stund, om det går sen ska jag ta och fixa mig, antingen våga eller locka mitt hår. Fick ju babyliss icurl av Patrick.. men jag vet inte om jag orkar ge mig på den just idag för min syster Evelina sa man måste få in tekniken först (även om jag oftast hajjar snabbare än henne.. haha, skoja.. not :P )
Sen ska jag ha min fina vita klänning jag beställde för ett tag sen, satte på mig den snabbt idag för visa Patrick för jag va lite orolig att den va förstor precis under brösten, kanske satt lite löst.

Men eftersom det e en babydoll klänning så inget som märks. Och han blev nog kär i den, tyckte den va mega fin :)
Jag använder aldrig annars sådana klänningar, alltid klänningar som sitter tajt längst kurvorna.. nu kan jag dricka utan det märks på magen, haha.. yeaah :P

Jaja ska ta och försöka vila, Yvve går ut 16.08 så måste ju va färdig innan dess och håret tar en jävla tid så ska jag hinna vila får jag göra det nu. :)

Have a lovely day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0