8 juni

Åkte in till danmark igår med Patrick och sis. Va händer när vi kommer till skatteverket, skitet är stängt sen 14. på nätet stod det 16.
Jaja så var det med det personummer.. drygt ta sig in till Danmark för finna det är stängt, haha. Men vi drog in till köpcentrat Fields, kollade med swedbank om man kan skaffa konto utan dansk personnummer men måste ha det först, men han sa man kan fixa personnumer på nätet, skanna in sin leg och skit bara till skat. sen skicka papper med till swedbank och sen få tillbaks papper att skriva på och tillbaks igen så jag behöver inte ta mig in igen.
Får göra det på nätet, även om Patrick erbjöd sig att köra över igen nästa vecka när han är ledig.

Sen kollade vi runt i butiker, fikade och sen körde vi Nadde till Hilton innan han och jag drog tillbaks hem.. åkte inom Lund, hade enormt sug efter nya böcker att läsa.
Va ett bra tag sen men jag älskar läsa en bra bok, speciellt nu när sommaren kommer och man kan ligga ute.

Men idag får jag ligga inne och läsa, tyvärr.. hihi och Patrick kommer inte hem förrens runt 15 från jobb.



Nadde har fått mig att lyssna på denna helt mycket så nu får jag
den inte ur huvudet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0