Crap

För helvetet inte igen. Började med att jag satte mig ner i soffan och kopplade av efter varit i lägenheten och donat och sen kört syrran hem.
Blev så yr, eller snurrig.. vet inte vad jag ska säga. Haft detta innan en gång och det varade några dagar. Som mitt balanssinne är urkopplat för jag tappar balansen och vacklar fram typ när jag går och samtidigt har jag en snurrande känsla i huvudet.
Skitäcklig känsla och jobbigt!! Typ som när man är full, druckit lite för mycket...förutom att man inte är full då :P

Jaja går och lägger mig tidigt så försvinner det väl.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag hade mycket problem med det tidigare, det var som riktiga yrsel "attacker". läkarna sa att man faktiskt inte ska lägga sig ner och vila då - utan istället ut och promenera eller bara ta lite luft. det var inte lätt men det hjälpte faktiskt :) hoppas det blir bättre!

2010-06-17 @ 23:50:37
Postat av: Vanessa

Aah okej, ja då får jag nog testa göra så för jag märker det hjälper inte att ligga ner och vila, det blir nästan bara värre. Jag sitter hellre upp än ligger.

Men kan tänka mig det känns ganska jobbigt ut o gå, jag svajar ju fram och tbx.. det känns onehagligt lixom.. haha. Men tack för tipset

2010-06-18 @ 07:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0