Hela världen går under haha

Uuff vet inte vad jag ska göra med mitt hår idag, att våga det tar sån tid, orka. Babyliss iCurl har jag inte fått kläm på men att bara ha mitt hår rakt är så boring för hatar det blir så platt.
Rakt med volum i hårbotten är supersnyggt men jag får fan aldrig till det och får jag till det förfaller det endå innan jag ens hinner ut på klubb, haha.

Vilka problem, haha.. men håret gör så otroligt mycket hur man ser ut så det kan antingen få en att känna sig väldigt sexig eller bara som en luffare.

Jag är så, har jag en bra hårdag och snyggt fall i håret kan jag gå utan smink och känna mig söt. Har jag en skitdag då det bara jävlas med mig så spelar smink ingen roll.. känner mig ful endå.

Ja vi får se hur det lär sluta upp, mööh.. haha. Får se hur hela kvällen slutar upp.. haha. Patrick gillar inte när jag är full.. aldrig hänt jag blir för full, för värsta jag vet, men tyvärr väldigt dragen.. haha (så länge man har roligt va hihi).
Vi får se hur ordentligt jag kan "hålla mig i byxorna" haha.. uff.
Patrick är för söt, smsade mig igår han köpt hem coca-cola till mig för jag får sånt fruktansvärt begär på cola (dricker annars aldrig läsk) när jag är bakis.
Att han tänker på såna småsaker tycker jag är skitsött.

Många blogginlägg idag, men går ju bara av och an här hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0