1 juni - Is he for real :)

Hur kan man bli så? Det är inte bara att vara en bra människa, det är så mycket mer. Igår fick jag vissa tråkiga besked, trots att jag visste.. jag är inte född bakom flötet.
Men endå, man blir så orolig för hur man nu ska lösa allt och när jag ringde honom för berätta kunde jag inte hålla tillbaka tårarna.

Sen på natten runt 23.30 vaknar jag av att han har kommit hem till mig, kryper ner i min säng och bara håller om mig hela natten.
Det är mer en bara va en bra människa :P


Men idag känns det bättre, visst jag är rädd..jag tvingas söka annat, tvingas sluta med något jag lärt känna innan och utan.
Och jag måste hitta något nytt, det är det som skrämmer mest. Vi lever inte i en värld då allt ramlar ner över en.
Meeen kanske har jag lite tur endå, sa till syrran igår att please kolla om hon kan fixa på Hilton i danmark där hon själv jobbar.
Idag, samtidigt som jag sitter o skriver i min blogg, ringer hon mig och säger hon snackat med chefen om det och hon fixat anställningsbevis till mig och dem undrar om jag kan komma in redan på söndag (wooh det gick fort).

Nu är jag helt.. men, jag har inga kläder, danskt personnummer än eller mentalt redo. för detta är något jag aldrig gjort innan. Haha men..det är väl bara sätta sig i katapulten och hoppas man i kastet landar.

För jag har känt med detta jag gör just nu att jag orkar inte, men det är lätt man bara glider med, blir en vana.. men hennes ord igår gav mig nog en bitchslapp, en rak höger och en knuff i ryggen.

Så vi får se.. vi får se.. mina känslor är i lite tomult nu, händer mycker saker på kort tid. Vänder livets väg så här fort eller hoppas jag på för mycket? Jag måste andas.. men inget ska få stoppa mig :)
Jag har ju inget endå att förlora om man ska se det positivt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0