12 juni

"Oftast kämpar man för dem som lämnar en och ignorerar dem som stannar kvar."
Biskop T.D. Jakes

Varit uppe sen 5 typ (behöver inte gå in på varför hehe).

I alla fall så kunde jag ju inte somna om sen, så la mig i soffan och kollade tv. Dr phil.. där biskop T.D Jakes va med, han har alltid så bra saker att säga och han kan säga det på ett enormt bra sätt och ibland ha humor över saker.

Sen låg jag och kollade på ett av mina favoritprogram Rescue Ink. Jag lovar jag faller för dem..när man ser dessa stora, hårda killar med tung bakrund men vars hjärta är så varmt och fyllda med medkänsla för djur.
Det är fint se det finns sådana människor (speciellt människor som kommer från en bakrund som dem) i världen som ställer upp så för djur och är en röst för dem.

Som när Joe berättade vad som fick han att ändra sitt spår i livet. Han blev inlurad i en bar av en så kallad vän och skjuten flera gånger.
När han kom hem från sjukhuset insåg han att han inte kunde lita på vem som va hans vänner..förutom en, hans hund. Och det fick han in på spåret att hjälpa djur.

Skitbra program

Men nu ska jag till soffan och äta lite mer jordgubbar med kaffégrädde, mmm :)


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha tack så mkt, men du hade nog tyckt dom var fina oavsett vad. bara till att erkänna :D

2010-06-13 @ 16:57:53
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0