16 juni - Nybliven fotonatzi

Då var jag hemma hos mig igen. Kände jag behövde komma hem och ta tag i saker här, tvätta och städa. Och klart krama om och gosa med alla mina underbara djur :)

Sen har jag idag faktiskt för Sofie sa jag borde ha mer bilder på bloggen köpt en kamera. Jag är nog enda personen i världen som inte har en egen :P Men nu har jag i alla fall, men ingen dyr för det orkar jag inte lägga pengarna på.
Ska man bara ha en vanlig kamera för "amatörsbruk" så kan man hitta bra till bra pris. Köpte Nikon S3000 och med 8 Gb minneskort för 1800. Ett bra pris tycker jag hehe. Men fattig är jag så Patrick köpte den till mig så länge men jag betalar tillbaks så klart ;)

Så nu ska jag bli fotonatzi hehe :) Men uff om jag skulle ta tag i städandet, inte städat på 2 månader typ.. looks like crap here, hehe.



Men blir inga bilder på moi idag i alla fall men lite testbilder, haha :P

Min beeeebiiis :)


Vilar med sitt brytna ben, nuffsen.. hehe


Han fick spel på mig för jag inte slutade fotografera honom


Och så klart en bild på mitt linne jag köpt, fint va? :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

yeaaajj bilder :D o en LILA kamera, give me! hihi fint linne, riktigt snyggt.

2010-06-17 @ 10:51:37
Postat av: Sofie

tror jag har en sån kamera men kanske snäppet äldre modell.. rosa. inte lika bra som lila ;)

2010-06-17 @ 10:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0