30 juni - Liten bildbomb

Så nu har jag varit hemma om, försökt packat.. my god har man så mycket? Uuuoff! I alla fall tog jag med mig min kabel så nu kan jag lägga in lite bilder från olikvisa dagar :P

Patricks sköna soffor jag äslskar kasta mig i :P
Dock otroligt fula men sjuuukt sköna, hähä


Gick ut en promenad för mata ankorna.



In his hood again.



En dag då vi är på väg till Söderåsen nationalpark, underbar utsikt där :)






At his place.




En kväll vi skulle ut men aldrig blev så :P


Och lite bilder från utekvällen på midsommar :)







Thats it all folks.

Kommentarer
Postat av: Sofie

kul att se bilder :D fan va nice balkong/uteplats han har. sådana möbler är så himla fina men såå himla dyra. kram :)

2010-07-01 @ 11:58:48
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0