11 mars - En vän

Uppe i god tid innan jag ska dra till jobb. Mamma som väcker mig med sitt wee fit, dunsar som en helt arme asså! :P haha

Fan vad jag bara längtar tills dessa 2 jobbdagarna ska va över, imorgon runt 18 är jag säkert hemma hos honom i hans soffa (som vanligt haha). Då ska jag pussa sönder honom.


Tänk efter vad vänskap är för något. Det är inte bara någon som ställer upp vilkorslöst, någon som bryr sig, någon som lyssnar, någon som lägger ner sin tid och energi på få dig att må bättre.
Det är också någon som är ärlig, som säger det ingen annan vill säga till dig, någon som inte förskönar omständigheterna.
Någon som kan skälla på dig för man bryr sig, blir arg för man har känslor för dig. En vän daltar inte så du aldrig kan komma ur kaoset du befinner dig i.
En vän ser till att göra det som krävs för du ska resa dig igen, hata din vän på vägen..men har du rest dig i slutändan har din vän gjort det en vän ska göra. 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

mkt bra ord.

2010-03-11 @ 18:21:52
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Sofie

förlåt vanessa!! trodde det var en dikt. ber om ursäkt. ska skriva att det var dina :) o sen måste jag säga att du skriver otroligt bra! kram

2010-03-12 @ 14:25:46
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej igen Vanessa :) Du, jag får besök av en kompis om någon månad och vi ska ut på någon nattklubb och dansa. jag vet att du brukar vara ute mkt, har du något bra tips på en klubb som är hyfsat stor, bra stämning, stort dansgolv? I Malmö. Jag har bara varit på Breeze (gillar inte det så värst mkt).. och jag vet inte om jag kommer in på Etage (har testat en gång o då gick det inte hehe). Skulle vara glad för tips :) kram Sofie

2010-03-14 @ 13:14:29
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0