16 mars - Grodor i munnen

Åt kyckling till middag idag.

Vanessa: Oh, måste tandtråda mina tänder sen.
Tror det va Evelina: Varför det?
Vanessa: För jag har en massa kyckling mellan bena.

Haha blev lite fel. Vem vet vad jag tänkte på, hihi ;)

Sjukt trött, skulle kunna somna redan nu men Desperate housewiwes ikväll ju, beroeendeframkallande :)


Igår natt höll min katt på klättra på mina gardiner i sovrummet när jag sov. Orkade inte kolla va hon gjorde så knuffade bara ner henne till mig så hon inte skulle ha sönder dem.
Igår, under dagen när jag sprang in i mitt rum för hämta en sak, förstod jag varför.. en fet, stor spindel satt på väggen ovanför sängen, vid fönstert. Faaaakk vad jag hatar dem stora källarspindlarna alltsååå!!
Min lilla tisse är en galen hunter när det gäller spindlar och kryp, thaank god :P
Så va det hon försökte, ta den äckliga saken. Skydda mig från bli uppäten från den, haha tss :P

Nej men så i natt vägrade jag sova i sovrummet, spindeln satt i en liten springa så kunde inte få tag på den ju. Och tänker fan inte sova med den där, not crazy. :P
Så sov ute i mitt andra rum, i soffan..lär göra det i natt igen, för nu är spindeln inte kvar juu.. värre, nu vet jag fan inte var den håller hus i rummet. Går bara in där nu om jag måste :P


Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0