17 mars - Holy crap

Jag är såå såå trött i mitt huvud. Vaknade imorse och hade sååån jävla huvudvärk, aldrig varit med om det förr. Gjorde något jag aldrig gör.. tog ipren.
Tycker inte om ta sånt crap men med den huvudvärken och om man ska jobba bland barn.. jag vill bara överleva lixom :P
Men skönt nog har jag fått stå i kök den mesta av tiden.. thank god, hihi.

Så tyvärr sköt jag upp min kväll med honom :( Kände det är bäst jag bara vilar så jag orkar jobba veckan ut. Har inte råd med bli sjuk, struntar fan i hur sjuk jag skulle bli.. måste jobba. Så får chilla så mycket jag kan så det inte bli sämre men känner mig hyffsat så.. men inte lönt utmanna ödet :P

Ooh brossan har kommit hem med så goooda kakor, ska trycka.. och sen whina över hur tjock jag blivit. Haha jävla sär ;)


Maria I miss u sooo. NU börjar det kännas du varit borta ett tag. Men du kommer förhoppningsvis home soon. :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

vi trivs så bra med dig på jobb :D

2010-03-17 @ 17:15:40
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: carro

man FÅR faktiskt ta en tablett om det handlar om liv eller död ;P haha :)

2010-03-17 @ 21:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0