18 mars - Wazup :P

Nu tänker jag vara den som är den :P
Nej, men när människor klagar på människor som klagar, I got the point. Jag förstår att människor som jämt klagar är jobbiga.
Men när man klagar på det blir man själv en klagare, man låter en negativ tanke tränga sig in.
Och nu klagar jag på den som klagar på de som klagar.. så nu är jag inte bättre själv.

Men poängen jag vill komma till är. Om någon vill klaga, låt dem. Vill man se saker dåligt kommer man må dåligt.. Så vill dem se livet genom ett negativt filter..fan deras problem.
Jag säger bara istället för klaga på dem.. varsegod klaga bäst ni vill:)

Tänker inte hänga upp mig och inte störa mig på det.. för mitt filter is a sunhine.

Cyya.. mamma gör våfflor.. mm, med jordgubbsylt och grädde. Måste nämna jag krängt två chokladkakor med direkt när jag kom hem, åt en imorse när jag vaknade med. "Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram" ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0