24 mars - Goodbye sovmorgon

Klockan har precis passerat 07 och jag är uppe, har duschat och tryckt några mackor men börjar inte förrens 09.
Sovit så dåligt i natt för haft sån jävla mensvärk. Hatar när det kommer under natten. Känner mig helt sliten och så slutar jag relativt sent idag.
Lär i alla fall vara död när jag kommer hem.

Men igår slutade jag vid 15, stack hem och vilade halvtimma sen fixade jag mig och han kom förbi. Drog till stan och tog en fika.
Sen hem till mig igen och så sen såg vi Desperate housewiwes. Eller jag såg, hur engagerad han va vet jag väl inte, skiter jag i med :P
Bästa serien, den timmen går alltid sååå fort och man bara vill ha meeer ;)

Ja och innan det får vara nog.. hans mamma vill bjuda mig på påskmiddag.. h-h-h-heeell noo. :P
måste jag bli 100% seriös med honom..då kan man inte bara vända om hursom.
Och bara tanken ger mig panik, som saker går fortare än vad jag klarar av. Och jag vet har man ingen kontroll slutar det med en smäll och det vill jag inte iheller, förstöra det vi har.

Jaja..ska väl klä på mig nu, kallt fan och min mage hurts so bad :( hur ska jag paaalla idag? Haha. Och att detta skitet gett mig jävla finnar, fan det störigaste skitet.. helt bombad ju, hihi.

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0