26 mars

Kladdar lite snabbt innan jag ska dra till jobb. Så jävla nice med fredag, börjar 7.15 och slutar sen vid 16. Ska jag hem och sätta igång med att tvätta och städa.
Just nu ligger rena kläder i tvättkorgen sen sist jag tvättade för orkar inte vika in dem så all smuts tvätt hamnar i sofforna, golvet och sängen.
Ser lite kaos ut just nu. Så ska fixa det och städa undan all smuts och grus jag dragit in för snart flyttar jag..får man lämna det fint till lillsis som tar över rummen :P

Sen ikväll/inatt kommer han och hämtar mig efter jobb. Vill sova i hans tempursäng så det slutar värka i min höft, haha :P men så klart mysa med han med.. men det är inte lika viktigt :P hihi

Och ja, va ju hos läkaren igår.. jag har fått en muskelinflammation i käkmuskeln. Great. Och tur jag gick dit igår för märkte sen som dagen gick att det blev värre, att det börjar kännas när jag tuggar och pratar. Så kommer väl bli lite värre innan det blir bättre.
Så fått tabletter jag ska gå på 3 ggr om dagen (fast mamma med sin magkänsla vill bara jag ska ta ggr 2 om dagen för jag väger inte så mycket så kör väl på det) hehe lyder mammas minsta vink, but u know..mammor vet bäst ;)

Dax att borsta tänder and off 2 go.

Have a great day cause Im gonna :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

:D ha en trevlig helg... kan tänka mig orsaken varför duhar ont i käkmuskeln ;) haha. ta det lugnt med killen ;) KRAMIS

2010-03-26 @ 07:07:24
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Mia

Eller hur, mammor har alltid rätt.. får spel på de hahaha Alltid innan när mamma sa en sak så sket jag i de men så märkte jag sen att hon hade rätt. HAHAH pussssss

2010-03-26 @ 14:24:30
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0