31 mars

Som denna dagen började alltså! Gick i tankarna hela tiden "Det är timmarna som räknas när dagen väl är över".

Började kl 7 på en förskola och jag visste att dem hade dubbelbokat så jag va beredd på saker kanske inte blev som planerat, kanske gå över till en annan föskola. Och vart jag hamnar sket jag i så för trivs på båda förskolorna.
Men när människor inte kan ta några andetag och höra sig för INNAN man gör några beslut. Och sen blir det en massa jiddel.. inga stora grejor ju men det tar ju på mina krafter.
Och det handlar inte om en gång..det är inte att whina över :P Men upprepande gånger så blir man till slut lite kucko :P
Jaja.. som jag sa, dagen lär ha ett slut och det enda jag bryr mig om då är att jag haft arbetstimmar.


Nu är det dax för mat.. men orka äta.. alla dessa tankar om vissa saker gör bara att jag tappar lusten att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0