6 mars - IdiotVanessa

Oooh, började mysigt. Han kom förbi mig igår vid 20 och hämtade upp mig, drog till lund och åt på en mysig resturang sen åkte vi och hyrde film som vi såg hemma hos honom.
Men imorse slutade det ju inte alls bra. Det är på grund av mig, aint gonna lie. Jag va på dåligt humör och lät det gå ut över honom, fick spel och bad han köra mig hem, bara sa tack och hejdå och gick ut ur bilen.
Det är så.. så jag inte vill vara. Men hans dumma kommentar, fick spel..men han har rätt i det han sa, helt rätt. Men jag vill inte höra. Waaaaaah...

Skittrött, ska nog begrava mig under filten med skön musik.



"En äkta vän står aldrig i vägen för dig, om du inte råkar vara på väg nedåt"  Arnold Glasow
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0