Smal tjockis

Jag har upptäckt jag är en smal tjockis! Jag må vara liten, jag kan sätta på mig kläder i xs som är förstort.. men trots detta så är jag endå en degklump, mycket som dallrar, ofast. Fan är poängen, kunde jag lika gärna varit större benstomsmässigt så kläder i alla fall passar! Ooh
Som jag säger.. en smal tjockis.. not funny.. haa haa

Blev inget hookande med Mia i stan så stack snabbt in på gina och handlade två linnen och ett snyggt läppstift från loreal, sen hem. Sen va syrran hemma så hon och jag drog till entré där jag handlade en väska.


Va och vaxade mig idag och hon som vaxade mig sa att håren på mina ben va väldigt fina, tunna och glesa så det va dumt att jag rakade dem. Även om jag inte vill vaxa dem hos henne så borde jag vaxade hemma sa hon. Men om jag ville vaxa hos henne kunde jag få det billigare för det va ju så tunt och (denna kommentaren fick min mamma att asgarva) jag hade så smala ben.
Min mamma bara skratta och "jaaha va fan vill hon ta betalt för mina ben då?"
Haha, ja vi får väl se va jag gör :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0