Kärlek

Hittade lite bilder bland min syrras foton, på våra djur. Fattar inte att jag kan älska något så mycket som jag gör med dem.
Det spelar ingen roll hur jag mår, dem får mig alltid att må bra. Det låter så kliché. Men det är verkligen så. Det räcker med att jag ska titta på dem för det ska välla upp en massa känslor av värme inom mig.
Bara jag försöker skriva om dem nu börjar jag gråta.. för jag kan inte beskriva med ord, för det finns inga ord. Allt med dem är upplevelser.


Den som möts varje morgon av en morgontrött björn till hund som kommer till en för bli kramad och kelad.
Eller som har en tendens att slå sitt huvud mellan ens ben för visa man inte får sluta kela. 

Den som får en katt att bli terroist där hemma för han får ett brutet ben så han måste va inomhus en vecka, som får oehörd energi av det och busar dygnet runt och terrar andra familjemedlemarna (även dem andra djuren).

Den som varje natt får en katt/hund som som kommer och lägger sig tillsammans i sängen hos en, nära intill. Som buffar sitt huvud mot ens egna för man ska vakna så man kan ta armarna runt henne, värma henne.

Den som har en katt som blir heeeelt galen och jamar ut som ett skrik så fort man ställer sig vid kylskåpet, för han vill man ska ta ut mjölk till honom.

Den som har en hund som alltid vill upp i ens knä och slickar ner ansiktet på en.

Allt handlar om stunder, stunder av både knasigheter och kärlek som bygger band.


Lilleman har bestämt sig för komma ner i en förliten kartong.


Man får dela med sig av sin plats :P


Kineshund






Är det verkligen skönt Lego?


Lea som en liten boll :P


Sis har somnat med polarn.


Så Polarn detta, alltid den stilen :P











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0