20 mars - Tidiga lördag

Klockan är halv 7, varit vaken en timma typ denna lördagsmorgon, är hemma hos honom. Säg mig vilken ung människa går UPP halv 7 en lördag?
Det är då jag brukar komma hem och gå och lägga mig om jag hade varit gamla Vanessa. Men tar man bort festandet så har jag väldigt mycket energi över och det blir rätt så tidiga kvällar jag somnar. Haha, old? Känner mig lite så ;)

Men jag ska iaf "spara" mig till den 3dje, då min baby Maria kommer hem. Och jag vill endå spara ihop så mycket som möjligt till flytten i april.
Ja det har jag inte nämt här men jag ska flytta till gula höja med sis Nadine. Bli granne med vår sis Evelina. Myspys ;)

Finns ju andra tjejvänner man har nära och som man litar på, men vänskapen och bandet man (i alla fall vi) delar som systrar är något speciellt.
Vi har verkligen under vår barndom och uppväxt gjort nästan allt tillsammans, varit som kompisar. Och på grund av att vi aldrig varit så jättelika minns jag alla reaktionerna på folk när dem fick reda på vi tre va systrar.. Alltid sett ut och betet oss som bästa vänner typ. Haha.
Men nu hinner vi inte ses och umgås på samma vis längre för "vuxenlivet" kommer imellan. Är på så olika håll att man går om varann ofta.
Så ska bli kul. Återförenade.. haha skoja.. nej men kommer bli kalas :)
Och gula höja är endå skönt för samtidigt nära home, familjen, men inte to close så man springer på dem var och varannan dag :P

Nej, jag ska ta och krypa ner hos honom igen, se om jag kan somna (haha vet jag själv att jag inte kommer. Väl vaknat så)

Nadine, Evelina and me :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0