21 mars - Tröttsamma söndag

Hemma nu. Uff vilken helg, haha.. sjukt man kan bli så trött av att göra inget. Nej både han och jag tycker det får bli ändring.
Vi lyckades lämna huset igår kväll för en promenad. Thats it. Haha.

Jag har inprincip gått runt hela helgen i bara underkläder, tog bara på mig en gång och det va då vi skulle ut och gå. Ambitiöst :P

Galet, aldrig spenderat så mycket tid inomhus.. men ja.. ska ändras på det som sagt, måste man. Som jag sa till honom.. det får mig att tveka på vad jag vill och känner.
För att gå vidare och utveckla måste man göra nya saker med. Okej ligga i soffan första gångerna men nu krävs annat.


Vissa människor (killar) ser allt som en jävla lek. Okej om man är 20 år, men sitt 24 år och bete sig så, kom igen. Och människan tror ju jag är dum om jag vill ha mer med honom att göra efter vad han sagt och gjort. Plus ska jag "dumpa" det jag har nu för en sån typ?

Det är jag så jävla glad för, jag vet inte hur saker kommer bli mellan oss men oavsett, han har visat mig hur smal syn jag haft på killar.
Ens värld skapas ju runt det man ser och upplever.
Jag har upplevt mest svin till killar, mycket falskhet och bara lek.
Men man har ju vetat om att det finns bra killar, jag har dejtat bra killar med.. men min syn av "bra" innebär va endå relativt liten.. eller kanske tillochmed normal.
För jag trodde seriöst inte det fanns SÅ bra killar. "En riddare på vit häst" typ. Killar med omtänksamhet och ödmjukhet som man ser på filmer.
Aldrig funnits en sån kille på sån nivå ju i min värld, man kan ju bara jämföra det man upplever..och han har verkligen höjt kraven på vad en bra kille är för mig.

Nej, jag är tacksam :) Men nuuu ska jag krypa ner i sängen.. döör :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0