22 mars - Jag saknar en förlorad dröm

Det snurrar för mycket inom mig, med tankar och känslor. På alla stunder som alltid slutade på samma vis.

Jag tänker på han som fick mig att sova så gott om nätterna, som va så mysig att krypa in i och få känna sig liten under alla hans muskler.
Som jag skrattade så mycket tillsammans med.

Jag tänker på han som fick mig att känna mig så trygg, som fick mig att känna tillit, berätta saker ingen annan vet.

Jag tänker på han som jag släppte in i mitt liv, som jag lät bli en del av mig, få en bit av mitt hjärta, en del jag aldrig kan få tillbaka.

Alla slutade på samma sätt...svek.

Förlåt mig för jag velar.
Förlåt mig för jag bara inte blint kan våga lita.
Förlåt mig... för jag inte tror på lyckliga slut...
Förlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0