28 mars

Nu sitter jag här i mitt nya städade rum. Fy för det va länge sen det va ordning och reda här. Blev ju inte att jag tvättade och städade i fredags efter jobb för va sjuukt trött.
Så tog det bara lugnt till han kom och hämtade mig vid 23.30, däckade direkt hemma hos honom, haha.

Sen mös vi på lördagen, jag vaknade pigg runt 6 som vanligt. Sen fick jag en ide om att vi skulle ut och gå..så vi skulle promenera till affären istället för ta bilen, tar en timma fram och tillbaks att gå.
Haha, säger bara så här.. vi va dyygnblöööt när vi väl kom hem igen. Ska aldrig mer lyssna på mina egna ideér :P

Så fick låna hans myskläder när han körde mig hem sen vid 13 tiden. Ja och sen väl hemma satte jag fan igång med tvätten och städningen.. heela lördagen. 8 maskiner, 3 av dem bara kläder, sen mattor, sängkläder och täcken, kuddar o all skit jag hittade som gick att tvätta.. Plus jag handtvättade med, har vissa plagg med man måste göra det med, blä :P  
Sen åter vid 23.30 kom han och hämtade mig, samma visa.. men denna gång va det bra väder för ta en promenad :)

Och nu när jag är hemma har jag rensat ut  min garderob. Jag har så svårt för göra mig av med kläder, även plagg jag inte användt på megalänge men jag tänker "kanske kommer någon gång jag vill".
Men nu va min regel, har jag inte användt det på länge, gör av med det.. lär inte komma denna "någon gång" utan istället gör jag plats för nya kläder.. roligare ju :)

Jag är inte färdig med det, men har tre fullproppade kassar med kläder, bye bye :)  
Vågar inte öppna upp andra sidan av min garderob.. där alla mina klänningar är.. där är sååå fullproppat med klänningar, men jag är fan inte redo att rensa dem.
Älskar klänningar, även om jag har många som fortfarande har sin prislapp kvar har jag inte hjärta att göra mig av dem, så fina ju :P

Men jaja, just nu sitter jag här och viker all tvätt jag inte kunde torktumla igår :P

Hörs

Kommentarer
Postat av: Madelene Olsson

Jag tar mig gärna an alla kläder du gör dig av med, har precis fått kasta två kartonger fyllda med kläder efter att pappas katt kissat ner allt :( haha, men men.. så är det att leva med djur, söt blogg tjejen, hoppas allt är bra med familjen!! Kram

2010-03-29 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0