30 mars

Jobbat hela dagen idag med, sen ringde Daniel när jag va på jobb och undra om jag ville hitta på något sen. Skulle höra av mig när jag va hemma.
Och först väl hemma kände jag mig bara så trött i huvudet men sen bara, fan kan inte sitta och hänga.. så hörde av mig så kom han och hämtade mig. Vi drog till lilla torg och fikade.

Och nu är jag hemma, ska se dejting in the dark.. aså jag hade läätt kunna ställa upp på något sådant. Kul och spännande ju och se hur man själv skulle reagerat och gjort :P

Måste bara berätta en kommentar som fått mig att skratta sen igår. På förskolan en kille på 3 år, jag kallade på honom, han vänder sig om och tittar på mig och säger: "Där hemma heter jag Leon.. men här heter jag.. Discotime".
Jag nästan vek mig av garv, sättet också han såg på mig och hur han sa det. Nej fy :)



Jag vill ha en man som är lekfull men samtidigt har lite attityd men endå är en schysst person. Ska det va så jävla svårt ha en blandning av det. Och jag kanske är konstig men jag gillar killar som.. va ska man säga, attityden är viktig för mig (och med menar jag inte killar som springer runt och slåss, fy för)
Men jag avskyr "töntiga" killar..som inte kan snacka och ta för sig, sorry.
Jag tycker det är sjukt sexigt men en kille som har ett lugnt, lay back sätt men som har attityd, som kan säga ifrån och som kan stå på sina ben. Och ha det dära sexiga smilet som urstrålar självförtroeende men värme i ögonen och inte självgodhet. 
U get?
  

Men jaja, hooked on the tv now :P


Tycker denna är mysig, hihi
Sam Hook - Pretending

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0