Va fan ska man göra en söndag?

Verkligen suttit i soffan hela dagen idag sen jag kom hem från honom, haha. Tack och lov för vi inte ha något gottis hemma att äta, hade tömt allt i så fall :P
Suttit framför datorn tankat ner lite låtar, sjukt mycket låtar som görs men mycket som är skit, haha.


Uff känns som man kommit så pass långt att det är dags för ett nytt steg, men är jag redo..eller snarare villig? För det känns ju som mer eller mindre som vi kommit så pass att det är seriöst och när det blir seriöst hur singel är man då egentligen?
Vill jag eller vill jag ha mitt singelliv? Och det för mig till en annan fråga, om jag ens funderar så, är han rätt då? Men han känns inte fel iheller.
Blärk, men jag är så van och trivs med bara ha mig själv.. alltid varit lite så ensamvarg av mig, gillar köra solo.. haha :P Även om det är mysigt ha någon ibland :) 


Haha hamnade på dansk radio , nrj igår.. den är endå helt okej för dansk låt :P


Lite så halvmysig :P



Kommentarer
Postat av: Sarah

men om du trivs med honom så varför inte? :) singel kan vara kul och skönt men det är också underbart att ha ngn vid sig som man vet verkligen tycker om just dig.

2010-03-07 @ 21:13:36
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha, som i filmer? Den fantasin gav jag upp för längesen. Det är bara sånt man kan drömma om ;) Inget som existerar hur bra man än har det.

Nej, du kanske inte är kär, men ger du inte chansen så blir du det inte heller. Inget som komemr fort precis. Jag ville aldrig öppna mitt hjärta igen efter ett förhållande på 2 år - men nu är det de bästa jag har gjort :)

Nej men igår var det ganska skönt :) Lite motion e aldrig fel =)

2010-03-08 @ 12:47:58
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0