9 mars - gissa vem jag varit med, lol

Beroeende framkallade är vad han är ;) Hängde med honom hem igår efter han slutat jobb, fast jag va med honom helga helgen kändes det som det va helt länge sen.
Hade inte ens gått en dag, haha. Galet vad han gör med mig, jag stängde till och med av mobilen i natt för jag visste någon skulle ringa in mig.
Gör aldrig så, får ångest om jag säger nej till jobb. Men det handlar om en dag "kill me" inte världens undergång, haha ;)
Sen lämnade han av mig vid 14 tiden för han skulle dra till jobb så passade jag på att dra och fixa småstuff som man annars aldrig pallar efter man jobbat.

Va tvungen ha nytt torrschampoo.. jag e ju sån lat jävel och orkar aldrig duscha mitt hår, det är mitt fusk så det ser rent ut i alla fall, haha.
Kostade bara 59 kr, 80 kr annars så passade på att ta 3 stycken. Och sen ska jag ta och testa deras shining spray to :P
Eftersom jag duschar det sällan (en gång i veckan, aboslut max 2 ggr) tappar det sin glans ju..men när man sen väl duschar det så då jävlar ;)

Ofta folk säger till mig att jag är äcklig (med humor :P) för jag duschar håret så sällan. Men vad är det som är äcklig med det, hahah.. frisörer själv säger man ska duscha det max 2 gånger i veckan så :P 
Och eftersom jag gör så så blir mitt hår inte fettigt så snabbt iheller. Hår vänjer sig och ju oftare man duschar det desto snabbare blir det fettigt med.

Men därför torrschampo är bra för det ger en hår som ser nyduschat ut utan att behöva tvätta det. Och got damn vilken volum man får med :P  

Jävla snack om hår, who cares :P Övertrött :P
Lägger in någon låt istället, haha roligt göra det, do it all the time. Men jag gillar när andra gör det så man kan få lite tips, älskar musik lixom, så gör det själv ;P



 




Måste lägga upp den bara för han gillar den, blir alltid på glatt humör av refrängen
när han hör den och det får mig att skratta :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

ojoj vanessa, detta börjar lika ngt ;)

2010-03-09 @ 21:25:24
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0