10 maj - Fan vad ÄCKLIGT!

Fan tanken vrider sig än i magen på mig. Det finns en sak jag är megakänslig mot och det är gammal mat, möglig mat, illaluktande mat.. avskyr allt sånt.
Jag är inte den finkänsliga personen men just mat har jag svårt för när den inte är som den ska.

Och idag på jobb så när vi åt så vänder jag mig mot en kille för han pratade till mig, stoppade in min delade potatis i munnen samtidigt, han pratar på och jag tänker "fan vad denna smakade konstigt då" men tuggar och sväljer lite och bara "nej asså.. va fan" tittar på andra halvan av potatisen och vad ser jag.. på insidan den är heeeelt rutten och brungojjsig.
Jag kastar mig ur stolen och börjar klökas, skiter i allt.. springer in i deras kök och spottar och klöks. Och tanken att jag svaalde en bit av denna potatis, gaah..
Hade precis lagt upp ny mat men nej jag kunde inte återgå till äta mer av maten...Nej fy än får tanken det att vridas i min mage.

Baahwaah.. gaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0