10 maj - Härligt härligt

Känner mig ganska pigg denna måndagmorgon :) Har haft en skön helg. I fredags va jag hemma hos Mia på tjejkväll och jag baaara visste att jag skulle ta med mig högklackar trots Mia sa det inte behövdes för hon inte skulle ut. I know uuu :P

Men det blev en kväll med massa prat, var lite uppdelat, pratade mest med Sofie och Linn.. verkar faktiskt vara ett par riktigt goa tjejer :)
Sen blev det spel och då kom alla mer igång och pratade med varann. Och sen drog vi till helsingborg jag, Mia och två andra tjejer som jag aldrig kunde komma ihåg namnen på och tyvärr inte gör nu iheller :P
Blev massa dans och skojigheter och sen kom han och hämtade mig och Mia vid 03. Ja personer har väl rätt..väldigt gulligt av honom att köra från malmö till helsingborg för hämta mig, sen åkte vi inom landskrona för lämna Mia och jag för hämta mina saker hos henne sen åkte vi hem till honom.

Och sen spenderade jag lördagen med vara bakis och seg och han tog hand om mig.. som vanligt :P
Blev en dag med massa filmkollande, en film Collector borde ni se.. om ni gillar rysare. Faktiskt bra, var kanske inte bästa slutet eller handling men den va bra gjord och jag satt och kramade om mitt läppsyl så hårt att det hade smällt i locket, haha.

Och söndags blev också lite mer film och mys sen kom hans föräldrar förbi för plantera buskar i hans trädgård och sen körde han mig hem vid 22 tiden.


Jag vet inte om det är för jag kanske hittat en kille som är "rätt" för mig men nu när vi va ute så bara kände jag "uff nej fy" om inprincip varenda kille.. jag bara tänkte när killar försökte prata med mig "nej han skulle aldrig behandla mig så bra som min gör nu" Jag tyckte varenda kille bara va ett "low life" haha så taskig jag är och en killes kommentar när vi skulle gå och han försökte prata med mig och jag bara sa jag har kille så inte lönt "jaha därför du dissar varenda kille här" men jag svarade tillbaks "nej hade jag gjort om jag varit singel med" haha.

Men jag är tacksam på något sätt.. för oavsett om han och jag väljer bli tillsammans eller gå skilda håll har jag verkligen lärt mig vad för bra killar där finns, även om dem är få.. och jag har satt kraven på ett helt annat sätt än innan.

Weeeell time 2 work. Lite halvdryg dag 8-17 men å andra sidan så är det bara en måndag så spela roll om man använder dagen till att bara jobba.. sker ju inte så mycket annat endå :P












Kommentarer
Postat av: Miss P

Tjena Vanne(ssa)!

Ville bara säga att det är en väldigt bra kille du har hittat där! Omtänksam, snäll och gullig. Håll fast vid honom för såna bra killar växer inte på träd. Inte ens på buskar.:P Tro mig, jag är ju biolog.;)



Kram Paula

2010-05-10 @ 13:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0