15 maj - Now you see it

Varit på center syd med honom, skulle egentligen till cubus för handla en kofta men fann det tråkigt :P Men hittade ett par skitsöta string.. love the color!! :) Och banden är som jag vill ha det, breda och tunna. Hatar smala band, dem bara skär in i fettet.. haha.
Sen handlade jag nagellack, ett par örhänge. Skärp från H&M och en bikiniöverdel från gina (underdelem va inte alls snygg så får väl lösa det problemet sen vad jag ska ha till under :P )

Inte hänt så mycket mer, nu är vi hemma hos honom. Han står och lagar mat.. jag ska väl gå och hjälpa till..haha.. sätta mig på en stol bredvid och trycka torkade bananor :P

Enda jag pallade ta bild på :P


Krävs en bra bas så är låten riktigt skön..får mig på festhumör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0