20 maj - Bad hairday

Blääää!! Har en sån mög dag då håret bara känns överäckligt och fel no mather what I do.
Utsläppt kan jag verkligen inte ha det, ser så äckligt ut och det bara tovar sig, ser ut som en råtta bosatt sig asså och inte ens en vanlig hästsvans blir bra, bara fel från alla håll och kanter!! :(

Tur väl det att jag bara ska jobba idag och inte har ett jobb som kräver att jag och mitt hår ser perfekt ut :P

Cya


"Ingen kan får dig att känna dig underlägsen utan att du ger dem ditt tillstånd"
Eleanor Roosevelt

"Vi försörjer oss på det vi får, men vi skapar ett liv av det vi ger"
Winston Churchill

"De frånvarande saknar aldrig fel, och de närvarande saknar aldrig undanflykter"
Benjamin Franklin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0